ДТЕК Київські регіональні електромережі обслуговуватиме клієнтів в центрах незалежно від місця реєстрації
ДТЕК Київські регіональні електромережі розвиває сучасний клієнтський сервіс – зручний та доступний для всіх мешканців області. Відтепер центри обслуговування клієнтів працюватимуть за європейською моделлю та прийматимуть громадян незалежно від місця реєстрації (прописки або адреси будинку). Таке нововведення дозволить клієнтам обирати центр для отримання послуг на власний розсуд – за доступністю місця розташування або рівнем завантаженості фахівців. Разом з тим, компанія рекомендує клієнтам, на час карантину, обмежити відвідування центрів та розв’язувати питання, пов’язані з роботою оператора системи розподілу, за допомогою дистанційних сервісів.