Українці за вибором (соціальна реклама)
«Народжуваність» — відображає ціль Демографічної стратегії України до 2040
року: зміну ставлення до народження та виховання дітей з метою підвищення рівня
народжуваності та виховання дітей у сімʼях. У відео розповідається про молоду пару,
яка наважується стати батьками під час війни. Хронометраж — 60 секунд.
«Довголіття» — висвітлює ціль формування умов для активного довголіття,
забезпечення підтримки здоров’я, благополуччя, самореалізації та сприяння соціальній
інтеграції осіб похилого віку. У відео показано чоловіка старшого віку, який щодня
тренується, щоб активно проводити час з онуком. Хронометраж — 30 секунд.
«Інклюзія» — демонструє прийняття різноманітності та формування
спроможності людей з метою зміцнення єдності і згуртованості суспільства. У відео
розповідається про маму з донькою — ВПО з Маріуполя, які інтегрувалися у нову
громаду завдяки спорту, а також про підтримку доньки тренером-ветераном.
Хронометраж — 30 секунд.